ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

dandd

چرا جومی ؟

شرکت جومی امنیت قالب های خود را طبق استاندارد های جهانی قرار داده وبه شمامشتریان عزیز تظمین می نماید.

ادامه مطلب

خدمات جومی ؟

شرکت جومی اراپه کننده قالب های فارسی جوملا ، افزونه های فارسی جوملا و هاست ویژه جوملا نیز می باشد.

ادامه مطلب

راه های تماس ؟

راه های تماس با جومی : ارسال تیکت ،پشتیبانی آنلاین ،ارسال ایمیل ،تلفن شرکت وشبکه های اجتماعی می باشد.

ادامه مطلب

دی اند دی

چاي و سلامت

 چنانچه چاي بدون شير يا شكر مصرف شود فاقد كالري بوده و افزودن مقداري شير نيم چرب  به ان حدود 13 كالري به هر فنجان چاي اضافه ميكند چاي به عنوان يك منبع طبيعي فلورايد  پتاسيم  منگنز و ويتامين ب 2 شناخته شده است

 

در خصوص عوارض كافئين در چاي و قهوه ادعاهاي بسياري شده است يك فنجان چاي به طور متوسط حاوي تقريبا نيمي از مقدار كافئين است كه در يك فنجان قهوه وجود دارديعني حدود 33 ميلي گرم كافئين در ميانگين 190 ميلي ليتر مصرف چاي توصيه شده كه در بزرگسالان معادل 300ميلي ليتر است و لذا نوشيدت تقريبا 5 فنجان چاي در روز ما را در اين حاشيه امن توصيه شده قرار ميدهد.

مطالعات و تحقيقات متعددي در مورد رابطه مستقيم مصرف چاي مخصوصا حضور فلانوئيد با كاهش خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي وسكته انجام شده است و شواهد علمي به دست امده حاكي از اثرات مثبت و بالقوه اين ماده براي سلامتي بوده و نتيجه مطالعات منجر به ايجاد علاقه وافري به درك و چگونگي اثر گذاري اجزاي تشكيل دهنده چاي بر سلامتي قلب و عروق شده است نتيجه گيري منطقي اين بحث ان است كه نوشيدن چاي سبز و سياه مطابق با توصيه هاي غذايي بدن را در برابر بيماري هاي قلبي و عروقي مقاوم ميسازد.

نظرات توییتر

 هانیه : سایت بسیار جالبی دارید    images

 

    لاله : لطفا قالب های رایگان بیشتری بگذارید    images223

 

   مرجان : لطفا بخش افونه ها را افزایش دهید    images22